پژوهش‏یار

یاری پژوهشگران برای انجام همه مراحل پژوهش از انتخاب موضوع تا تولید و نشر سند علمی

پژوهش‏یار

یاری پژوهشگران برای انجام همه مراحل پژوهش از انتخاب موضوع تا تولید و نشر سند علمی

در این وبلاگ مطالبی درباره پژوهشگری و آداب و رسوم آن عرضه خواهد کرد و تجربه‏‎‏‏های نویسندگان را در این حوزه در اختیار خوانندگان قرار خواهد داد. همچنین درباره مهارت‏‎‏‏های لازم برای انجام پژوهش در فضای رقمی و بایسته‎‏‏های پژهشگری رقمی هم مطالبی به دست خواهد داد تا پژوهشگران بتوانند درباره چگونگی انتخاب موضوع پژوهش، گردآوری مطالب درباره موضوع، استفاده از مطالب گردآمده و تولید علم از آن و نیز ارائه نتایج به دست آمده در قالب سند علمی (مقاله، پایان‏‎‏‏نامه، کتاب، وب‏‎نوشته، کوتاه‏‎نوشت برای پیام‎رسان‎ها و نظایر آن) توانمند باشند.

  • ۰
  • ۰

می‏توان گفت امروزه اینترنت جزء جدایی‎ناپذیر از حیات دانشگاهی است. دانشکده‏‎‏ها و دانشجویان بر روابط اینترنتی برای ارتباطات میان شخصی، دسترسی به منابع اطلاعاتی در حمایت از پژوهش و آموزش، دسترسی به منابع مدیریتی، سرگرمی و کارهای روزمره مانند دریافت راهنمایی، فرهنگ لغت، و یافتن شماره تلفن، و نیز رزرو رستوران از اینترنت سود می‎‏جویند.

  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • mostafa alimoradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی